Filtern nach
Aktive Filter
-
Bereich
Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Es wurden 99 Ergebnisse gefunden.
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 99.
Sortieren
-
Warnunge|| Doct. Martini Luther/ an|| seine liebe Deutschen/ vor ettlichen Ja=||ren geschriben auff disen fall/ so die feynde|| Christlicher warheit dise Kirchen vnnd|| Land/ darinne reyne lehr des Evan=||gelij geprediget wirt/ mit Krieg vberziehen/ vnd zerstö=||ren wolten.||
-
Petit traicté monstrant que doit faire un homme fidele congnoissant la verité de lʹEvangile quand il est entre les papistes, avec une epistre du mesme argument, ensemble lʹexcuse faicte sur cela aux Nicodemites
-
Histoire d'un meurtre execrable
commis par un Hespagnol, nommé Alphonse Dias, chambellan du Pape, en la personne de Jehan Dias son frere. Le 17. de mars. 1546. qui est un bel exemple du zele des Papistes -
Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
-
Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
-
Vocabvla Rei Nvmmariae ponderum & mensurarum Gre̜ca, Latina, & Ebraica, quorum intellectus omnibus necessarius est: collecta ex Budei, Ioachimi Camerarii, & Philippi Melanth. annotationibus. Adiectis pluribus exemplis.
-
Vocabvla Mensvrarvm Et Rei Numariae
-
Disputatio de matrimonio contra legem pontificiam de coelibatu
-
ORATIO || Vber der Leich || des Ehrwirdigen herrn D. Mar=||tini Luthers/ gethan durch Philip=||pum Melanthon/ Am xxij.|| tag Februarij.|| Verdeudscht aus dem Latin || durch D. Caspar Creu=||tziger.||
-
Oratio in funere reverendi viri D. Martini Lutheri
-
Wie newlich zu Newburg jn Beiern einer genandt Alphonsus Diasius seinen bruder Johannem, grawsamlich ermodet[!] hat, alleine aus hass wider die Einige, Ewige, Christliche lehr, wie Cain den Abel ermordet
-
Ware Historia wie newlich zu Newburg an der Tonaw ein Spanier, genant Alpho[n]sus Diasius, oder Decius, seinen leiblichen bruder Johannem, allein auß haß wider die einige, ewige Christliche lehr, wie Cain den Abel, grausamlich ermördert habe
-
Causæ, Qvare Et amplexæ sint, & retinendam ducant doctrinam, quam profitentur Ecclesiæ, quæ confeßionem Augustæ exhibitam Imperatori sequuntur: & quare iniquis iudicibus, collectis in Synodo Tridentina, ut uocant, non sit adsentiendum:
-
Nova Scholia ... in Proverbia Salomonis ad iusti penè commentarii modum conscripta
-
Vrsach || Warumb die Stende/|| so der Augspurgischen Confession an=||hangen/ Christliche lehr erstlich angenomen/|| vnd endlich dabey zuuerharren gedencken.|| Auch || Warumb das vermeindte Trientische Concilium || weder zubesuchen/ noch darein zu willigen sey/ Ge=||stellet auss Churfuerstlichem befelh/ durch || H. Philippum Melanthon.||
-
Vrsachen/ wa=||rumb die Kirchen/|| welche reine/ Christliche || lehr bekennen/ die selbige || lehr angenommen/ vnd dabey ewiglich || zu bleiben sich schuldig achten/ Vnd || warumb sie in die parteischen Rich=||ter im Concilio zu Trident/ nicht ||willigen/ Aus dem Latin || verteutscht/ Durch Justum Jonam/|| Doctor.||
-
... Pars Chronici Carionis Latine Expositi Et Avcti multis [et] veteribus [et] recentibus Historijs, in narrationibus rerum Græcarum, Germanicarum [et] Ecclesiasticarum, A Philippo Melanthone, Cui acceßit locupletißimus rerum ac verborum memorabilium Index
-
[In Danielem Prophetam Commentarius ^<dt.>] ^Der Prophet Daniel, ausgelegt, durch D. Philip. Melanthon. Aus dem Latin verdeudscht, durch Justum Jonam. Mit einer Vorrede an Churfürsten zu Sachsen ^etc.
-
Contrariæ Et Veræ Propositiones
-
Oratio Recitata A Iohanne Stigelio Cvm Testimonivm Ervditionis tribueretur aliquot honestis uiris in renunciatione Magistrorum. Dispvtatio De Loco Platonis De Periodis Imperiorum, cuius fit mentio in octauo libro Platonis de Repub. et in quarto Polit. Arist.
-
Philippi Melanthonis ... cum praefationum in quosdam illustres autores: tum orationum de clarißimorum virorum vitis: Tomus ...
-
Philippi Melanthonis ... cum praefationum in quosdam illustres autores: tum orationum de clarißimorum virorum vitis: Tomus ...
T. 2 -
Vrsach || Warumb die Stende/|| so der Augspurgischen Confession an=||hangen/ Christliche leer erstlich angenom=||men/ vnnd endtlich dabey z°uuer=||harren gedencken.|| Auch || Warumb das vermaindte Trientische || Concilium weder z°ubes°uchen/ noch darein z°u willi=||gen sey/ Gestellet ... durch H. Philippum Melanthon
-
Ursach, warumb die Stende, so der Augspurgischen Confession anhangen, christliche lehr erstlich angenommen, und endlich dabey zuverharren gedencken
Auch: Warumb das vermeindte Trientische Concilium weder zubesuchen, noch darein zu willigen sey -
Collatio Actionvm Forensivm Atticarum et Romanarum praecipuarum