Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Es wurden 28 Ergebnisse gefunden.
Zeige Ergebnisse 1 bis 25 von 28.
Sortieren
-
Legitime Sprachen, legitime Identitäten
-
Legitime Sprachen, legitime Identitäten. Interaktionsanalysen im spätmodernen »Deutsch als Fremdsprache«-Klassenzimmer
-
Fachliche Praxis und die fachliche Prägung gesellschaftlicher Interaktion
-
Verpackt in Feedbackschleifen : Einblicke in Digitale Lehrformate des digitalen Sommersemesters
-
The choreography of the Annunciation through a computational eye
-
Suspended assessments in German talk-in-interaction
-
Ausstellungskommunikation
-
Fachliche Praxis und die fachliche Prägung gesellschaftlicher Interaktion
-
Early responses: An introduction
-
Micro-sequential coordination in early responses
-
Language and Economy. Language industries in a Multilingual Europe. Contributions to the EFNIL Conference 2019 in Tallinn
-
Availability, grammar, and action formation: On simple and modal interrogative request formats in spoken German
-
Longitudinal Conversation Analysis - Introduction to the Special Issue
-
How shared meanings and uses emerge over an interactional history: wabi sabi in a series of theater rehearsals
-
Situational involvement and footing shifts in mobile live video streams
-
When the body belies the words: embodied agency with darf/kann ich? (“may/can I?”) in German
-
Über Corona sprechen: Eine besondere Zeit und ihre Folgen
-
Initiating a complaint: Change over time in French L2 speakers’ practices
-
The routinization of grammar as a social action format: A longitudinal study of video-mediated interactions
-
Les gestes de pointage dans un environnement changeant et éphémère : les leçons de conduite
-
"How to get things done" – Aufforderungen und Instruktionen in der multimodalen Interaktion. Einführung in das Themenheft
-
"How to get things done" - Aufforderungen und Instruktionen in der multimodalen Interaktion
-
Positionally-sensitive action-ascription. Uses of Kannst du X? ‘can you X?’ in their sequential and multimodal context
-
Positioning in adolescents’ peer co-narrations: The case of mock fiction
-
Pivots revisited: Cesuring in action