Letzte Suchanfragen
Ergebnisse für *
Es wurden 17 Ergebnisse gefunden.
Zeige Ergebnisse 1 bis 17 von 17.
Sortieren
-
Computer-assisted language learning with grammars. A case study on Latin learning
-
Sprachvermittlung in den Sozialen Medien
Eine soziolinguistische Untersuchung von DaF-Sprachlernvideos auf Videokanälen -
DaF und DaZ im Zeichen von Tradition und Innovation
47. Jahrestagung des Fachverbandes Deutsch als Fremd- und Zweitsprache an der Philipps-Universität Marburg 2020 -
Gesprochene Lernerkorpora: Methodisch-technische Aspekte der Erhebung, Erschließung und Nutzung ; Spoken learner corpora: Methodological and technical aspects of collection, indexing and use
-
Learning language (with) grammars: From teaching Latin to learning domain-specific grammars
-
Demonstrating the MUSTE language learning environment
-
Putting control into language learning
-
MULLE: A grammar-based Latin language learning tool to supplement the classroom setting
-
Learning domain-specific grammars from a small number of examples
-
Proceedings of the 8th Workshop on Natural Language Processing for Computer Assisted Language Learning (NLP4CALL 2019), September 30, Turku, Finland
-
Preface
-
Proceedings of the 9th Workshop on Natural Language Processing for Computer Assisted Language Learning (NLP4CALL 2020)
-
Preface
-
Consultation behavior in L1 error correction. An exploratory study on the use of online resources in the Norwegian context
-
Wardetzky, Kristin: Ankommen. Über die Lust an der narrativen Vermittlung von Sprache und Kultur. München: kopaed, 2019. 128 S.; Ill. ISBN 978-3-86736-526-0. [Rezension]
-
Les troupes de théâtre amateur comme facteur de stabilisation d’une langue régionale. Le cas du bas allemand
-
Mündliche Literatur. Zur Bildungssprachlichkeit illiterater Menschen