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  1. The cult of the amateur
    how today's internet is killing our culture
    Autor*in: Keen, Andrew
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Doubleday, New York [u.a.]

    Silicon Valley insider and pundit Andrew Keen claims that today's new participatory Web 2.0 threatens our values, economy, and ultimately the very innovation and creativity that forms the fabric of American achievement. In today's self-broadcasting... mehr

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Humboldt-Universität zu Berlin, Universitätsbibliothek, Jacob-und-Wilhelm-Grimm-Zentrum
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    TU Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Silicon Valley insider and pundit Andrew Keen claims that today's new participatory Web 2.0 threatens our values, economy, and ultimately the very innovation and creativity that forms the fabric of American achievement. In today's self-broadcasting culture, where amateurism is celebrated and anyone with an opinion, however ill-informed, can publish a blog, post a video on YouTube, or change an entry on Wikipedia, the distinction between trained expert and uninformed amateur becomes blurred. When bloggers and videographers, unconstrained by professional standards or editorial filters, can manipulate public opinion, truth becomes a commodity to be bought, sold, packaged, and reinvented. The anonymity that Web 2.0 offers calls into question the reliability of the information we receive and creates an environment in which sexual predators and identity thieves can roam free. Keen urges us to consider the consequences of supporting a culture that endorses plagiarism and piracy and weakens traditional media and creative institutions.--From publisher description.

     

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    Hinweise zum Inhalt
  2. Online-PR im Web 2.0
    Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
    Autor*in:
    Erschienen: 2007
    Verlag:  UVK-Verl.-Ges., Konstanz

    Freie Universität Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für Technik und Wirtschaft Berlin, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für Wirtschaft und Recht, Hochschulbibliothek, Campus Schöneberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität der Künste Berlin, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Pleil, Thomas (Herausgeber)
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9783867640039; 3867640033
    Weitere Identifier:
    9783867640039
    RVK Klassifikation: GD 8944 ; AP 17440 ; QP 637
    DDC Klassifikation: Wirtschaft (330); Politikwissenschaft (320)
    Schlagworte: Unternehmen; Öffentlichkeitsarbeit; World Wide Web 2.0
    Umfang: 236 S., Ill., graph. Darst.
  3. The cult of the amateur
    how today's internet is killing our culture
    Autor*in: Keen, Andrew
    Erschienen: 2007
    Verlag:  Doubleday, New York [u.a.]

    Silicon Valley insider and pundit Andrew Keen claims that today's new participatory Web 2.0 threatens our values, economy, and ultimately the very innovation and creativity that forms the fabric of American achievement. In today's self-broadcasting... mehr

    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek, Teilbibliotheken Garching
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Silicon Valley insider and pundit Andrew Keen claims that today's new participatory Web 2.0 threatens our values, economy, and ultimately the very innovation and creativity that forms the fabric of American achievement. In today's self-broadcasting culture, where amateurism is celebrated and anyone with an opinion, however ill-informed, can publish a blog, post a video on YouTube, or change an entry on Wikipedia, the distinction between trained expert and uninformed amateur becomes blurred. When bloggers and videographers, unconstrained by professional standards or editorial filters, can manipulate public opinion, truth becomes a commodity to be bought, sold, packaged, and reinvented. The anonymity that Web 2.0 offers calls into question the reliability of the information we receive and creates an environment in which sexual predators and identity thieves can roam free. Keen urges us to consider the consequences of supporting a culture that endorses plagiarism and piracy and weakens traditional media and creative institutions.--From publisher description.

     

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    Hinweise zum Inhalt
  4. Online-PR im Web 2.0
    Fallbeispiele aus Wirtschaft und Politik
    Autor*in:
    Erschienen: 2007
    Verlag:  UVK-Verl.-Ges., Konstanz

    Hochschule Augsburg, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Bamberg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    THD - Technische Hochschule Deggendorf, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Eichstätt-Ingolstadt
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Kempten, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Bayerische Staatsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule München, Bibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Max-Planck-Institut für Innovation und Wettbewerb / Max-Planck-Institut für Steuerrecht und Öffentliche Finanzen, Bibliothek
    keine Fernleihe
    Technische Universität München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek der LMU München
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität der Bundeswehr München, Universitätsbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Bibliothek
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Universitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg, Wirtschafts- und Sozialwissenschaftliche Zweigbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    OTH- Ostbayerische Technische Hochschule Regensburg, Hochschulbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Regensburg
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule für angewandte Wissenschaften Würzburg-Schweinfurt, Bibliotheksleitung und Zentralbibliothek
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Pleil, Thomas (Herausgeber)
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    ISBN: 9783867640039; 3867640033
    Weitere Identifier:
    9783867640039
    RVK Klassifikation: GD 8944 ; AP 17440 ; QP 637
    DDC Klassifikation: Wirtschaft (330); Politikwissenschaft (320)
    Schlagworte: Unternehmen; Öffentlichkeitsarbeit; World Wide Web 2.0
    Umfang: 236 S., Ill., graph. Darst.