Filtern nach
Letzte Suchanfragen

Ergebnisse für *

Es wurden 1 Ergebnisse gefunden.

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

Sortieren

  1. Game it up!
    using gamification to incentivize your library
    Autor*in: Folmar, David
    Erschienen: [2015]
    Verlag:  Rowman & Littlefield, Lanham [u.a.]

    An introduction to gamification -- Getting started with gamification -- Tools and applications -- Library examples and case studies -- Step-by-step library projects for gamification -- Tips and tricks -- Future trends mehr

    Klassik Stiftung Weimar / Herzogin Anna Amalia Bibliothek
    AN 70300 F668
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    An introduction to gamification -- Getting started with gamification -- Tools and applications -- Library examples and case studies -- Step-by-step library projects for gamification -- Tips and tricks -- Future trends

     

    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Herzogin Anna Amalia Bibliothek
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9781442253346; 9781442253353
    RVK Klassifikation: DG 9400 ; DW 4000 ; ST 670
    Schriftenreihe: Library technology essentials ; 7
    Schlagworte: Libraries and community; Libraries; Libraries; Library orientation; Game theory; Gamification; Incentive (Psychology); Games; Games
    Umfang: XII, 133 S.
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index

    An introduction to gamificationGetting started with gamification -- Tools and applications -- Library examples and case studies -- Step-by-step library projects for gamification -- Tips and tricks -- Future trends.