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  1. Politics and the Twitter revolution
    how tweets influence the relationship between political leaders and the public
    Erschienen: 2011
    Verlag:  Lexington Books, Lanham [u.a.]

    Staatsbibliothek zu Berlin - Preußischer Kulturbesitz, Haus Potsdamer Straße
    1 A 842543
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A/567227
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Herzog August Bibliothek Wolfenbüttel
    62.2152
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Herzog August Bibliothek Wolfenbüttel
    Beteiligt: Bichard, Shannon L.
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780739165003; 9780739165027
    RVK Klassifikation: MG 70120
    Schriftenreihe: Lexington studies in political communication
    Schlagworte: Political leadership; Public relations and politics; Communication in politics
    Umfang: 247 S.
    Bemerkung(en):

    Introduction: the importance of Twitter in politics -- Why people use Twitter for politics: the uses and gratifications of following political leaders' tweets -- The impact of political tweets when used as word-of-mouth communication -- Is following political leaders good for democracy? examining political Twitter use, selective exposure, and selective avoidance -- In their own words: exploring the roles and value of political Twitter use in followers' lives -- Tweets on the campaign trail: an analysis of frames used in 2010 campaign tweets -- Conclusion: how Twitter influences the relationship between political leaders and the public.