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  1. Cultural analytics
    Autor*in: Manovich, Lev
    Erschienen: [2020]
    Verlag:  The MIT Press, Cambridge, Massachusetts

    Introduction: How to see one billion images? -- From new media to more media -- The science of culture? -- Culture industry and media analytics -- Types of cultural data -- Cultural sampling -- Metadata and features -- Language, categories, and... mehr

    Niedersächsische Staats- und Universitätsbibliothek Göttingen
    2021 A 35
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Staats- und Universitätsbibliothek Hamburg Carl von Ossietzky
    A 2021/970
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universitätsbibliothek Heidelberg
    2021 C 433
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Fakultätsbibliothek Theologie
    A An 21
    keine Ausleihe von Bänden, nur Papierkopien werden versandt
    Universitätsbibliothek Hildesheim
    TFF 079 : M14
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Universität Konstanz, Kommunikations-, Informations-, Medienzentrum (KIM)
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Hochschule Anhalt , Hochschulbibliothek
    PK 28551
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe

     

    Introduction: How to see one billion images? -- From new media to more media -- The science of culture? -- Culture industry and media analytics -- Types of cultural data -- Cultural sampling -- Metadata and features -- Language, categories, and senses -- Information visualization -- Exploratory media analysis -- Methods of media visualization. "This book presents concepts and methods for computing cultural data, exploring digitized media and artifacts, and understanding astonishing scale of cultural growth in the digital era"--

     

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    Hinweise zum Inhalt
    Quelle: Verbundkataloge
    Sprache: Englisch
    Medientyp: Buch (Monographie)
    Format: Druck
    ISBN: 9780262037105
    Weitere Identifier:
    9780262037105
    Schlagworte: Culture; Culture; Mass media; Mass media; Information visualization
    Umfang: x, 318 Seiten, 16 ungezählte Seiten Tafeln, Illustrationen
    Bemerkung(en):

    Includes bibliographical references and index