Ergebnisse für *

Es wurden 1 Ergebnisse gefunden.

Zeige Ergebnisse 1 bis 1 von 1.

Sortieren

  1. Die gantz warlich legend von dem turen vnd strengen ouenturlichen Ritter genant Herr Peter diemringer geborn von Stoufenberg uß der ortenowe
    was eren vnd wunders er sein tag in vil landen erholt vnd volbrocht hat Auch besunder wie er vnd ein merseye sich in grosser lieb vnd trew zu ein verpflicht haben wie wol er irem trewen rat nit veruolgt vnd seiner verheisung an ir trewbruchlich worden ist deßhalb er in dreien tagen glich dornach vnd vorgesatzter zeit naterlichs sterbens in blugender jugent erstorben ist
    Autor*in: Egenolf
    Erschienen: [circa 1483]
    Verlag:  Prüß], [Straßburg

    Württembergische Landesbibliothek
    54/65061A
    uneingeschränkte Fernleihe, Kopie und Ausleihe
    Export in Literaturverwaltung   RIS-Format
      BibTeX-Format
    Quelle: Verbundkataloge
    Beteiligt: Rath, Erich von (Vorr.); Egenolf
    Sprache: Deutsch
    Medientyp: Mikrofilm, Mikrofiche etc.
    RVK Klassifikation: GF 8299 ; GF 6513 ; AN 23800 ; GF 7020
    Umfang: [14] Bl., Ill.
    Bemerkung(en):

    In Fraktur